Laatste dag en dan naar huis

14 maart 2023 - Oranjestad, Aruba

Helaas al weer onze laatste dag, maar ook wel blij om weer naar huis te gaan.

Heerlijke tijd gehad met Truus. We voelen elkaar heel goed aan en soms zeggen we op hetzelfde moment hetzelfde.

Lekker ontbijtje gehad en nu zitten we op de laatste dag bij het zwembad. We spotten weer onze twee leguanen bij het zwembad. Ik maak nog een filmpje van de ja knikkende leguaan.

Nog heerlijk genieten in het zonnetje/ schaduw. Er staat een lekker windje wat het aangenaam maakt.

Heerlijk zo’n zwembad voor de deur, af en toe even een duik nemen, kijken naar al die hagedissen hier. Zo n mooie blauw/groene kruipt in mijn slipper.

Bij een kop koffie nemen we een plak van die heerlijke koek/cake van meel bruine suiker en kaneel. Gisteravond gekocht op het plein waar weer feest was.

We lezen, zwemmen en horen dan dat het stormt in Nederland. Onze vlucht heeft al 4 uur vertraging, maar we liggen nog lekker bij het zwembad. Straks lopen we nog even naar de Surf-side om wat te eten.

Bij de Surf side beach nemen we nog een heerlijke cocktail Aruba Ariba en delen we een pizza.

Gelukkig staat er hier ook een behoorlijke bries, voorbereiden op Nederland?

Voldaan lopen we terug naar Camacuri, we krijgen de sleutel terug van het appartement omdat we een late check out hadden gekocht.

Binnen in de koele lucht even gestrekt, voetjes omhoog anders passen de steunkousen voor het vliegen niet.

We zouden eerst om half zeven vliegen maar dat wordt half elf.

Het busje brengt ons weer naar het vliegveld en dan maar wachten. We kunnen nog wat drinken kopen met een voucher van Tui voor het wachten.

Het was fantastisch, gezellig, leuk maar we zijn ook blij om weer naar huis te gaan!

Dinsdag zullen we eind van de middag landen.

Drumi dushi

1. Wilma:
    14 maart 2023
    Welkom thuis! Wat een prachtige vakantie!
  2. Paulien Bruin:
    14 maart 2023
    Welkom thuis! Ja de Passaat wind! Heb je de divi divi bomen gezien? Wijzen allemaal dezelfde kant op, je kan dan ook nooit verdwalen. In het najaar heb je op Aruba dagen dat het windstil is, is niet lekker los van de hitte stikt het dan van de muggen. Nou zo te lezen hebben jullie het goed na je zin gehad! Leuk om mee te lezen! Welkom thuis en goede reis terug 🇦🇼🌺❤️☀️
  3. Toos:
    Mooie reis gehad zo te lezen. Welkom thuis 😘
  4. Joke:
    Home sweet home
    En was wel weer een top reis
  5. Ans Huisman:
    14 maart 2023
    Welkom terug in ons koude winderige kikkerlandje.
    Heerlijk om terug te kunnen kijken op een ontspannen weekje. Superleuk dat jullie dat samen doen.
  6. Chris:
    14 maart 2023
    Welkom thuis hoor! Ik heb al jullie verslagen gelezen. Lijkt me wel weer even wennen voor jullie in Nederland.
    Groetjes,
    Chris