De laatste dag van de vakantie

15 september 2017 - Amersfoort, Nederland

Heerlijk geslapen en rustig aan wakker geworden, gedoucht, lekker ontbeten, kadootjes gehad van mn liefie en toen hup de auto weer in.

We rijden door Wertheim en voor we op de A3 zitten krijgen we de eerste omleiding al.  Ook hier wordt er overal aan de weg gewerkt.  Er zijn zoveel wegwerkzaamheden dat het niet echt opschiet en we rijden 80 soms 100 km.

Onderweg stoppen we nog voor een koppie koffie en een gebakkie, want ik ben jarig dus daar hoort een gebakkie bij!

Tony rijdt rustig met de stroom mee en ondertussen kan ik alle binnenkomende felicitaties direct beantwoorden. Tjee het gaat maar door op fb, imessage, sms, whatsapp, linkedin en alle mogelijke manieren. Ik heb het er maar druk mee.

Tomtom vertelt dat er een file is maar dat hij een snellere route heeft gevonden... nou doe dat maar... we worden via Venlo Nederland binnen geleid! Op de A73 gaat het mis: daar is een ongeval met een spookrijder en we hebben wel een uur vertraging. Wat een lange file! En geen mogelijkheid om er eerder af te gaan. Gelukkig houd ik het vol tot de eerstvolgende tankstation en vlieg naar het toilet! Pfffffffff

Het zonnetje schijnt nog steeds, dat is fijn!

Wat heerlijk als we thuiskomen. Gijs begroet ons en laat zijn personeel direct weten dat hij eten wil ;)

Het is weer fijn om thuis te zijn, koffertje uitgepakt, wasmachine aan, nu lekker relaxen, voetjes omhoog, borreltje....Hmmmm

Tot de volgende vakantie....

Liefs van Tony en Alice

1. Diny bp:
    16 september 2017
    Tot de volgende keer!
  2. Ina Stel:
    16 september 2017
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuisgekomen zijn. Leuke verhalen