27 en 28 juni wat gaan we doen!

28 juni 2017 - Ees, Nederland

Oei, ik word wakker met enorme pijn tussen mn schouderbladen. Dus onder een hete douche en dan toch maar op de fiets.  We twijfelen waar we naartoe zullen fietsen.

Uiteindelijk maar richting Schoonloo want de nieuwsgierigheid naar mn oud stekkie is groot!  Even later fietsen we de Tien Heugten op, het park waar ik heb gewoond in mijn chaletje.

Het chalet ligt verscholen achter heggen maar ziet er nog net zo uit. Wat was dat een prachtig plekje!

Maar het leven gaat verder en dus onze fietstocht ook haha.

We fietsen richting Grolloo maar na een poosje besluiten we toch terug te keren naar Borger. De pijn is niet te harden en in Borger gaan we naar de Etos om wat smeerspul voor de schouders te halen.

Al met al 25 km gefietst.

Weer terug in ons huis heeft Tony me ingesmeerd en de rug brandt lekker!

We doen verder lekker rustig aan! Boekie lezen heerlijk! We hebben met Jans en Antje afgesproken in Gasselte en eten pannenkoek bij 't Moatie. Gezellig ff bijgekletst.

28 juni

De verwachting was de hele dag regen en het ziet er ook druilerig uit! Gelukkig hebben we wel een reserveplan en vandaag gaan we naar de Waterlelie in Zevenhuizen.

Heerlijk in de sauna, laten ons verwennen met een lekkere massage, goed voor de schouders, zwemmen, bubbelen, opgieting met lemon grass, opium, sandelhout. Er werd nog iemand onwel en werd op een bankje buiten gelegd. Na de break nog ceder en tantra geuren. Heerlijk hoor.

Als we in de relaxruimte zitten bestelt Tony een biertje en ik een fruitbowl. Er komt een gigabak met fruit en slagroom, haha jammie.

Rond 18 uur gaan we terug en Tony maakt spaghetti met een saus van alle restjes die we nog hebben. Ik bof maar met zo'n kokkie.

We kijken nog Liar Liar op tv en slapen even later als roosjes..

1. Ina Stel:
    2 juli 2017
    Geweldig verhaal. Ik wist niet dat je in een chalet hebt gewoond. Sterkte met de pijn in de schouderbladen. Fijn dat je zo'n lieve vriend hebt.