6-9-16. Oh what a day !

6 september 2016 - Simpelveld, Nederland

6-9-16

Gisteravond nog heerlijk gegeten bij het restaurant en brasserie voor het bungalowpark!  Heerlijke scampis van de grill in een knoflooksaus on je vingers bij op te vreten. Tony had het Limburgse zuurvlees, wat ook fantastisch was!

Na nog even tv te hebben gekeken gingen we naar bed. De twee eenpersoonsbedden tegen elkaar aangeschoven want we houden niet zo van een bed met een gleuf! Alleen deze gleuf was niet te dichten. En als je op het bed lag voelde je de metalen dwarsliggers in je ribben duwen. Oh holy moses wat n oude krakkemikkige bedden. Na honderd keer draaien en een pijnlijke rug en ribbenkast gelukkig tijd om op te staan!
Een lekker ontbijtje gaat er wel in! Gijs wandelt ook al wat door het huisje en laat zich uiteindelijk bovenop het stapelbed vallen en kijkt als een koning van boven op ons neer!
De plannen zijn lekker douchen en dan naar Beek, waar we via marktplaats twee kussens voor de tuinstoelen hebben gekocht voor 5 euro. Tja want kussens op tuinstoelen zijn er niet dus je plakt met je blote benen aan gloeiend hete stoelen vast.
Dus... Douchen ... Heerlijk... Fijne straal. Niks mis mee... Tot ik onder de douche vandaan stap en zie dat de halve badkamer blank staat en het water onder de deur door stroomt de gang in... Ooooohhh nee ook de twee aangrenzende slaapkamers staan blank! Ik roep Tony en begin met de trekker het water naar de douche te trekken, en de woorden die ik toen riep kan ik maar beter niet herhalen...
Ik heb me aangekleed en ben op hoge poten naar de receptie gelopen!
Er zat een andere dame dan bij aankomst en ze zag wel dat het ernst was. Duizendmaal excuses en we gaan het oplossen zei ze. Ze zou iemand sturen. Ik zei dat dat niet zomaar weer klaar is. Ik krijg de sleutel mee van een ander huisje en mag gaan kijken of dat beter is. Ik haal Tony en samen gaan we kijken! Het huisje ligt wat zonniger en bij binnenkomst zien we al direct dat deze tien keer beter is! Schoon en gezelliger! Goede banken, bedden zijn fijne boxspring bedden! Douche nog geprobeerd en dat blijft ook buiten de douche droog!
Dit ziet er goed uit!  Dus we pakken al onze spullen weer in en brengen het over naar het nieuwe huisje!
Als dat weer klaar is gaan we naar Beek en halen de tuinkussens.

Zo zitten we dan even later in het zonnetje in een mooi nieuw huisje en dan kan onze vakantie echt van start!
We eten een broodje en gaan fietsen om de buurt te verkennen. Knooppunten bekeken en daar gaan we... Maar dat valt na een poosje nog niet mee... Nu is Tony wel wat gewend op de racefiets of de mountain bike maar deze dame met een longinhoud van maar twee liter, zere knieën en totaal geen conditie heeft het gevoel direct de Mont Ventoux op te moeten fietsen, tjonge dat valt niet mee zeg!  Pffff!!! We maken het rondje maar niet af en gaan linea recta terug naar het park!
Lekker op het terras bij ons huisje, radlertje erbij, ouderwets pindaatjes doppen, heerlijk!
Wat zou de dag van morgen ons brengen!
We zullen het zien !

1. Ingrid:
    6 september 2016
    Nou zeg, hoeveel pech kun je hebben, niet te geloven toch? maar ik weet nu al dat jullie vast veel beter slapen, wat een toestand zeg!!
    welterusten en vanaf morgen schijnt elke dag de zon!!
  2. Marleen:
    6 september 2016
    Is de ellende/poetsen van het eerste huisje toch ergens goed voor geweest ;)
  3. Harma:
    6 september 2016
    Heee..had gisteravond al even op Zoover gekeken..nou gelukkig hebben jullie nu een beter huisje. Slaap lekker vannacht!
  4. Diny bp:
    6 september 2016
    Je zou zeggen: "minder ken't nait word'n." (Maar pin me d'r niet op vast)
  5. Antje:
    6 september 2016
    Dat was een tegenvaller om de dag mee te beginnen, gelukkig een ander huisje. Als jullie 80 zijn lachen jullie erom.