Tja vandaag....

15 juni 2018 - Saint-Raphaël, Frankrijk

Geen decadente bezoekjes vandaag. Eigenlijk een rustdag. Morgen richting Normandië met een tussenstop in Bourges. Vandaag chillen. Heerlijk op onze veranda. Wat is dit toch een super plek voor vakantie hier. Niet alleen de omgeving maar vooral de plek van deze caravan. Veel mooier ga je het niet vinden.

Maar goed, het verslag. Vanmorgen eerst weer een mooie lange wandeling naar Agay om een heerlijke baguette te halen. Na het verorberen van een stuk daarvan verder chillen met een boek en het prachtige uitzicht en weer.

Na de rest van de baguette zo rond lunchtijd verorberd te hebben stapte ik in de oto om voor aanvulling van onze watervoorraad en ons laatste diner hier te zorgen. Belandde bij e.leclerc. Mozes wat een winkel. Daar hebben ze ALLES. Na een paar keer de winkel doorgecrossed te hebben had ik verse ravioli met gamba’s bedacht.

Thuisgekomen verder gechilled en bedacht dat onze volgende vakantie volgend jaar (na de ferry van Nice naar Corsica te hebben zien varen vanaf ons terras) ook waarschijnlijk in deze omgeving (met Corsica) gaat plaatsvinden en na het bijna leegmaken van die vijf liter wijn met kraantje, die gamba’s en ravioli klaargemaakt en verorberd. Life is beautiful in La Provence. Je t’aime la France.

1. Harma:
    15 juni 2018
    Ziet er heerlijk uit. Alles...niet alleen het eten. Goede reis verder!