5-9-16. Vakantie Simpelveld september 2016

5 september 2016 - Simpelveld, Nederland

5-9-16
Onze eerste vakantiedag!  We zijn nog niet klaar om te vertrekken of Jan van Beek staat voor de deur met alle materialen voor de nieuwe wc en badkamer.  Alles wordt naar binnen gezet en de hal staat bomvol.  Gelukkig gaat hij weer weg om meer spullen te halen zodat wij de fietsen nog op de auto kunnen maken en de laatste dingetjes. Gijs zn kattebak nog verschoond en zn reismand klaar gemaakt! Ja, Gijs gaat mee op vakantie naar Simpelveld.
Uiteindelijk bepakt en bezakt in de auto op reis. Gijs mauwt wat zachtjes en als hij onderweg ineens erg begint te mauwen duurt het niet lang of hij poept zn reismand eronder en begint te kotsen
Gelukkig heb ik keukenrol meegenomen en kan het schoonmaken op de parkeerplaats.   Oh griezels wat kan die kat stinken zeg! Zo, we kunnen weer verder! Gijs blijft rustig en om 14 uur zijn we in Simpelveld.  Ff inchecken.  Kiezen tussen eindschoonmaak 60,- of voor een controle 22,50 als je zelf schoonmaakt! Nou dat kunnen we wel zelf! Nu naar ons huisje midden in het bos!
Prachtig plekje en als we binnen zijn verstopt Gijs zich direct onder een kast in een slaapkamer!
Wij verkennen het huisje en schrikken wel van de muffe lucht en de viezigheid! Gatsie een hoop stof, Gijs heeft de plukken aan zijn snorharen zitten. Viezigheid in de badkamer, urinespetters en schaamharen van onze voorgangers, blehhh.
De rand van de koelkast is pikzwart van de schimmel! Oh mien got wat n bourel!
We laten alles staan, maken fotoos van de viezigheid en gaan naar de receptie! Hoezo moeten we bij het verlaten van het huisje betalen voor een controle van de schoonmaak! We laten de dame de fotoos zien en ik heb de indruk dat ze er niet eens  echt van opkijkt! we krijgen meteen de controlekosten terug en ze wil de schoonmaak sturen! We zeggen dat we dat zelf wel doen!
We gaan in het dorp naar de Plus en gaan boodschappen halen! Een hele grote fles ajax met eucalyptus! We zullen zorgen dat alles weer lekker schoon en fris ruikt!
Nu lekker op het terras met een radlertje en een Grand Prestige van hertog jan.
Poeheee  dat is onze eerste vakantiedag! Nu eerst kijken of er ergens wat te eten valt te scoren!

1. Antje:
    5 september 2016
    Omg jullie treffen het wel. Nou hopelijk blijft het hierbij. Jullie treffen deze week wel met het weer. Arme Gijs die zou wel denken moet dit nou?? Nou veel plezier deze dag
  2. Harma:
    5 september 2016
    Och jee! Nou direct maar n beoordeling op Zoover plaatsen...
    Ja..Nyla wordt ook vaak wagenziek. Als ze mee moet krijgt ze tevoren geen eten. Pas als we er zijn. Misschien is dat een tip.
    Nou...als alles nu schoon is wensen wij jullie een lekker weekje...
  3. Diny bp:
    5 september 2016
    Het avontuur is begonnen! Veel plezier!
  4. Marcel:
    6 september 2016
    Wat een vervelende ervaring.
    Ik ga er vanuit dat het nu weer lekker frisbis en er ook genoten kan worden.
    Veel succes de komende tijd en jullie treffen het in ieder geval vwb het weer!
  5. Gea van der Veen:
    6 september 2016
    Daar word je niet vrolijk van zal Rob wel zeggen. Maar in ieder geval een fijne in jullie (nu wel ) schone huisje.
  6. Marleen:
    6 september 2016
    Super dat Gijs mee is! Ziet er erg gezellig uit! xxx