15-09-16. Jarig in de vakantie

15 september 2016 - Simpelveld, Nederland

Ja en toen was ze echt jarig! We hadden het om 0:00 al gevierd maar vanochtend ging het pas goed beginnen. Facebook, whatsapp, telefoon, sms, postduiven, rooksignalen, geen medium werd onbenut gelaten deze heug'lijke dag luister bij te zetten!
Nadat we een klein ontbijtje hadden genuttigd hadden vertrokken we naar Maastricht voor een heerlijk kopje koffie met taart bij 'Piece of Cake', nog van een cadeau van de kinderen. Dat was een heerlijk begin van de dag!
Hierna chopchop naar Valkenburg, naar Thermae2000 voor een relaxed dagje sauna, thermaalbaden en luieren! Na lekker gezweet en gezwommen te hebben, terug naar huis, onze viervoeter zat met smart op zijn personeel te wachten om voedsel in z'n bak te deponeren. We lieten hem snel weer alleen (boeit 'm niks) om naar het restaurant te gaan dat aan het park ligt. Waar het park zelf niet geweldig is, is dit restaurant echt top. Alice wilde graag het Limburgs zuurvlees dat ik op onze eerste dag had proeven. Het smaakte allemaal weer top!
Het begon al aardig te plenzen en onweren en net voordat de hel echt losbarstte waren we weer in ons huisje, precies op tijd om Feijenoord te zien winnen van Man United!!
Daarna uit die beeldbuis, tijd voor een spelletje Touché. En zoals het een gentleman betaamt, je laat de jarige winnen! .
Oh en ondertussen dat restje Wervershover Slokkie dat Yordy had meegebracht nog ff soldaat gemaakt.

Cheers!

1. Marleen:
    Wat een superverjaardag en
    de foto's zijn prachtig!
  2. Sophie Fransen:
    15 september 2016
    Zo, dat is echt een superverjaardag! Wat heerlijk! Nog van harte gefeliciteerd trouwens (had alleen op de ring gereageerd☺️, maar dat is niet zo gek, een prachtig cadeau. Goed uitgezocht, Tony) Kan je er weer een jaartje tegenaan , Alice.
  3. Antje:
    15 september 2016
    Heerlijk genieten dus, niks moet alles mag.