29 juni terugreis

29 juni 2016 - Amersfoort, Nederland

Het is altijd weer fijn om weer in je eigen huisje terug te komen... maar even vanaf het begin beginnen... We waren al vroeg wakker en hebben nog liggen lezen in bed. Toch maar besloten om dan te douchen, koffer inpakken en aan het ontbijt in dit mooi hotel. De eetkamer, want het was geen zaal :)  bestond uit een kamer met 4 tafeltjes en elk twee stoeltjes. Maar buiten was ook nog een gangetje waar ook een aantal tafeltjes stonden. Het was  lekker koel binnen dus besloten we toch maar binnen te ontbijten.  Dat zag er allemaal heerlijk uit en zelfs stukken meloen... mmm heerlijk...

Na  deze heerlijke aanvang van de dag de koffer in de auto en gaan met die banaan...  op naar het vliegveld in Catania. We dachten erg vroeg te zijn want het vliegtuig  ging pas om 12.45 uur. Maar de auto moest ook nog worden ingeleverd en je weet maar nooit hoe lang dat gaat duren.  Nou dat was een fluitje van een cent. Dus om 10.00 uur  al kant en klaar, dus verder gelopen naar de vertrekhal. Ik smacht naar koffie maar we besloten  toch maar om de koffer dan eerst in te leveren. Ik had online al ingecheckt, maar wat dat voor zin heeft weet ik niet, want alsnog moesten we in een gigantische rij mensen staan wachten om de koffer kwijt te raken.  Wat een mensen zeg!!  Pfff uiteindelijk de koffer op de band en dan naar het security point.. Nog maar even wachten dan op de koffie...

We zien daar bij de beveiliging toch 2 rijen met mensen staan van hier tot Tokio... dan komen die rijen samen en door een slang van  5 rijen voetje voor voetje schuifelend naar voren. Al met al heeft het zolang geduurd dat toen we uiteindelijk bij de gate stonden, en  nog geen koffie hadden gehad, konden we bijna direct instappen.  Eindelijk zitten!  In het vliegtuig duurde het zeker nog een uur voordat de stewardessen van Transavia uiteindelijk met een kopje koffie kwamen.

Hehe nu even een dutje :)   de tijd vloog toen om en voordat we er erg in hadden stonden we al weer op Schiphol.  Busje genomen naar Hoofddorp waar we de auto hadden neergezet. Scheelde toch weer 60,- voor het parkeren op Schiphol.  Direct wat boodschappen gedaan en lekker thuis gegeten.

gaaaaaaappp!  morgen weer aan het werk...  op naar de volgende vakantie :)