24 juni via Messina naar Cefalù en Palermo

24 juni 2016 - Palermo, Italië

24 juni via Messina en Cefalu naar Palermo
Lekker uitgeslapen, ontbijtje en weer on the road! We gaan langs de kust en zien prachtige uitkijkjes! In Messina aangekomen bleek het zo ,n drukke stad te zijn! Toeterende auto' s, scooters links en rechts voorbij zoevend! Oppassen want autodeuren worden zomaar opengegooid. Het is een gekkenhuis! We kijken elkaar aan en hebben het al wel gehad! We besluiten deze stad maar te laten liggen en even later zoeven we over de snelweg, kap open genietend van het zonnetje en de cabrio! We rijden door heel wat tunnels totdat we de afslag Cefalu zien. Na een ommetje met de auto vinden we een parkeerplaats waar we voor 6,- de hele dag kunnen staan! We kuieren richting het centrum langs het strand. Op een gezellig terrasje eten we een gezonde tonijnsalade en gaan dan weer verder. Leuke oude smalle straatjes waar we doorlopen. Hier en daar een fotootje schieten totdat we bij de Duomo di Cefalú zijn. We bekijken de kerk van binnen en genieten van de serene rust! Dan gaan we de hitte weer in. Het is hier 29 gr. Tijd voor een heerlijk Italiaans ijsje ☺️!
Langzaam kuieren we weer terug naar de auto en vervolgen onze weg naar Palermo waar Hotel San Paolo Palace op ons wacht. Rond 16.30 checken we in. De kamer ligt op de 11e verdieping. En tjeeee een zwembad op het dak op de 14e etage! Geweldig! Gauw de koffer uit de auto halen! Zwemkleding aan en een duik nemen. Heerlijk verkoelend hmmm!
Nu lekker wijntje en genieten!

Get Outlook for iOS

1. Harma:
    25 juni 2016
    Wat genieten jullie..heerlijk!
    Xxx
  2. Mieke Botter:
    27 juni 2016
    Leuk hoor, lekker genieten!!