Saint Raphael

10 juni 2018 - Saint-Raphaël, Frankrijk

10 juni  Vanmorgen uitgeslapen en de hele morgen lekker gelezen en aan geklungeld. Heel even werd het wat donkerder en heeft het heel even geregend maar het mag geen naam hebben.

Wat dingetjes gewassen en weer lezen;))

Rond twee uur aan zee gekeken en er was nog een rommelmarkt waar we over heen geslenterd zijn, even verder op een gezellig terras onder bomen geluncht met uitzicht op zee, vanavond hier maar eten dachten we allebei!

Toen zijn we richting centrum gereden. We zagen een bord met parkeergarage dus daar maar naartoe! Echter bleek toen we de garage lopend wilden verlaten dat het hek naar het centrum dicht zat, dus via een andere weg lift omhoog, trap nemen en via het treinstation naar buiten. Lopend naar de zee want aan de waterkant was ook een markt en een reuzenrad. Daar zijn we in gegaan en hadden een prachtig uitzicht op de stad maar ook over de kust! Geweldig!

We lopen nog langs de kraampjes en besluiten dan weer terug te lopen. Even goed zoeken hoe we de auto weer vinden.

We kopen nog wat fruit en gaan terug naar ons mooi plekkie om nog wat te lezen en te relaxen.

Tegen zeven gaan we weer naar beneden naar het strandtentje om te eten. Cocktail gedronken, heerlijke mosselen gegeten en Tony een dorade, het was weer heerlijk.

Nu nog even genieten op onze veranda en boek uitlezen ....