Moeder en dochter Op reis naar Marrakech

21 maart 2018 - Marrakesh, Marokko

21 maart 2018

Om 4 uur opgestaan, rustig koppie koffie, douchen en om even voor vijf vertrekken we richting Eindhoven. Het vliegtuig van Transavia vertrekt op tijd en even later zitten we in de lucht.

Zoals gewoonlijk zit ik net en mn ogen vallen al dicht haha!

Het gaat lekker snel en om half elf landen we op Marrakech airport.

We hadden een shuttle geregeld en dat wordt even zoeken. Uiteindelijk heeft een controller ons geholpen aan de juiste chauffeur. Aangezien er nog twee mensen mee moeten naar hetzelfde hotel moeten we nog wachten. Het duurt echter erg lang en een uur later zegt ook de chauffeur dat we gaan. De mensen zijn er nog steeds niet.

We stappen in het busje en rijden naar het hotel. Het is niet ver.

De receptionist is allervriendelijkst en we krijgen een mooie kamer.

We besluiten lekker rustig aan te doen en eerst hier een rondje te wandelen. Zo lopen we langs Menara mall. Een chique winkelcentrum waar we wat gaan kijken. Dan buiten op een terras lekker gegeten en daarna verder gewandeld naar Menara garden. Hier is een heel groot bassin waar men de vissen voert. Het lijkt wel een zwembad!

Het zonnetje schijnt en we genieten van de wandeling. Overal zie je mensen onder bomen picknicken en studeren!  Het is een rustige omgeving om echt te genieten.  We wandelen verder en gaan met een omweg weer richting hotel. Onderweg nog op een terrasje een cappuccino gedronken. De koffie en cappuccino is lekker hier in Marrakech ;)

Als we weer in het hotel zijn aangekomen gaan we in gesprek met de receptionist. Ze bieden van het hotel ook excursies aan en we nemen voor morgen een privechauffeur die ons de highlights van Marrakech  laat zien.  We maken kennis met de chauffeur en het voelt in elk geval vertrouwd!

Top! Morgenvroeg om 9 uur haalt hij ons op!

We zijn doodmoe en slapen om 21 uur al!

1. Ingrid:
    22 maart 2018
    Leuk zoals jullie samen op stap zijn....
  2. Thea:
    23 maart 2018
    Dat doen jullie goed Alice.