Luieren bij het zwembad bij Sole e Sale B&B

16 september 2019 - Villaggio Dario, Lecce, Italië

Na de afgelopen week al bijna 800 km te hebben gereden vonden we het tijd voor een rustdag. Na weer zo’n heerlijk ontbijtje zijn we aan het zwembad gekropen, boekie er bij, beetje poedelen en op het luchtbed dobberen. Dat was wel heel lekker! Aan het eind van de dag kregen we nog een lekkere italiaanse koffie van onze gastvrouw met een lekker koekje, mmmmm.

Na een verfrissende douche togen we naar Lecce. Daar waren we al geweest en het viel ons toen wat tegen, maar we hadden gehoord dat het ‘s avonds erg leuk was. Nou dat klopte! Onderweg eerst bij een barretje een glas van onze nieuwe verslaving genomen (Spritz Campari) en doorgelopen op zoek naar een leuk restaurant. Die vonden we al gauw, een leuk terras achter de Chiasa die Sant’Irene. Daar maar weer zo’n glaasje van dat spul besteld en heerlijk gegeten!

Na weer een koffietje teruggelopen naar de auto. Onderweg hoorden we trommelgeluiden, wij weer teruggelopen en daar was een man op potten en pannen en blikken aan het trommelen, dat was supergaaf!

Kwartiertje terugtuffen en zo weer lekker zzzzzzz. Morgen weer in de auto, eerst naar Gallipoli en dan door naar Tarente waar we twee nachten verblijven.

Sweetdreamzzzzz!