Stukkie fietsen

23 juni 2017 - Ees, Nederland

Fietsroute

Na heerlijk geslapen te hebben in onze Drentsche Boerderij, rustig ontbijten met ovenbroodjes. Vandaag staat een fietstocht op het programma, een knooppuntenroute. En we willen Klijndijk aandoen, want we hebben van Remco een bon gehad voor koffie met gebak en kan o.a. daar verzilverd worden.

Na de route uitgestippeld te hebben en deze old skool op een papieren brieffie op het stuur van Alice geplakt te hebben tourden we weg. Weer was wat minder warm, vrij winderig, maar wel heerlijk fietsweer.

In Klijndijk stond inderdaad een heerlijk kopje koffie met gebak voor ons klaar en na ook nog even een kopje tomatensoep genuttigd te hebben (die calorieën moeten wel aangevuld hè) weer verder op onze route. Onderweg hier en daar nog even lekker op een bankie gezeten, hunebedden bezocht, geschuild voor een buitje, naar rugrollende paarden gekeken en na 55 km weer in onze boerderie beland.

Tony fietst nog ff naar Appie om Bisolvon voor de rochelende Alice te halen, en Alice zoekt in de boerderie de sauna op.

Na een bord nasi met kipsaté te hebben genuttigd, nog wat lezen en van een welverdiende zzzzzzzz genieten.

1. Harma:
    24 juni 2017
    Ziet er mooi uit!
    Hoe liggen de bedjes?
  2. Alice:
    24 juni 2017
    Bedjes zijn prima boxspringbedden, Harma! :)