29 juni hoe onze laatste vakantiedag eindigt

1 juli 2017 - Amersfoort, Nederland

Even de laatste update:

Op onze laatste vakantiedag erg rustig begonnen. Gelezen en wat aangerommeld.

's Middags naar Hoogeveen. We hebben in het centrum gelopen en zijn toen naar de bioscoop gegaan op deze druilerige dag. We waren met nog 1 ander stel in de hele zaal en hadden superdeluxe fautuils. We hebben de Mummy gezien met Tom Cruise.

Na de film gegeten bij het aangelegen oude Postkantoor. We hadden van te voren op de website gekeken en al wat uitgezocht wat we wilden eten. Toen we er de kaart kregen was dat net veranderd en bleek de garnalencocktail ineens 5,- duurder!!  We hebben nu onze laatste vakantiedag dus laten we er maar van genieten dan. Tony neemt de carpaccio en varkenssate, ik ga dan voor de zalm.

Voldaan gaan we daarna terug naar ons stekkie maar we komen de poort niet meer in met de auto dus dat wordt lopen.

Mijn buik voelt raar en het lopen gaat steeds zwaarder. Maar direct het bed in.

De hele nacht misselijk en voel me niet goed. In de ochtend zegt Tony: gaat het?

En voordat ik iets kan zeggen ren ik naar het toilet en moet overgeven. Het houdt maar niet op, de krampen schieten door mn lijf.  Trillend en ziek ga ik mn bed weer in. Dat kan er ook nog wel bij. Nu we in moeten pakken omdat we om half elf het huisje moeten verlaten, maar ik ben niet in staat om op mn benen te staan.

Tony gaat naar de receptie of we iets meer tijd mogen hebben. Gelukkig was dat geen probleem en mogen we tot 12 uur blijven.

Terwijl ik misselijk en trillend en zwetend in bed lig pakt Tony alles in en maakt schoon. Om half 12 moet ik dan toch uit bed. Geen puf om me te douchen dus ik schiet wat kleren aan en zit in de auto terwijl Tony de rest regelt.

De autorit duurde voor mijn gevoel uren en ik was blij dat we thuis waren en ik direct mijn bed weer in kon. De hele vrijdag en halve zaterdag in bed gelegen en nog eens overgegeven.  Vast een voedselvergiftiging geweest.

Maarrrr nu is het inmiddels zondag en het gaat weer een stuk beter met een koppie thee en de liefde van mn vriendje die zo goed voor me zorgt. Thx luv!<3