Golden girls on tour

23 april 2019 - New York City, Verenigde Staten

Laatste dag alweer Op tijd bedje uit.

Allemaal weer heerlijk geslapen.

Na ontbijt MET gekookt eitje weer op naar de bus.

Zo handig hier. Je loopt naar einde vd straat en daar is de bushalte al. Nog geen 5 minuten later komt ie al aanrijden.

Zo op naar New York City.

Amper tien minuten later komen we aan in de terminal.

Tja iedereen loopt keurig gestructureerd de bus uit

Eerst de eerste bank dan de tweede. Zo netjes. Niks geen geduw. Gewoon aansluiten.

Dat gaat goed. Joke stapt ook uit en hoppa. Deuren gaan achter haar dicht en daar staat ze.

Alleen in de terminal en de rest nog in de bus .

Die rijdt vrolijk weg. Gelukkig 50 meter verder stopt hij weer en ja hoor Wilma komt er ook uit. En oeps. Weer deuren dicht en daar gaat de bus met Alice er nog in.

Maar weer 50 meter verder mag zij er ook uit. We zijn weer een team. Op naar de cruise terminal.

Daar gaan we vandaag ons inchecken voor een bezoek aan Miss Liberty. Leuke boottocht met leuk uitzicht op de skyline.

En ja hoor daar komt mevrouw in beeld. Ze staat al te zwaaien met haar fakkel.

We zijn toch maar door gevaren. Meisje was geloof ik beetje ziek. Ze zag erg groen. Zeeziek misschien? Ze staat tenslotte wel met haar sokkeltje in het water.

Daarna weer in de benen en op naar Central Park.

Tja het begon beetje te regenen en wat doe je dan? We wilden wel het park rond.

Gelukkig daar kwam hulp van een grote donkere vriend die ons meenam in zijn Riksja. Hij fietste ons het hele park door. Ondertussens ons alles vertellen over wie waar woont of ooit woonde.

En welke films er zijn opgenomen.

Na de tour...dames wat willen jullie doen? Er is een heel mooie shopping mall aan de overkant van de rotonde.

Ik breng jullie wel.

En ja hoor. Gewoon met die fiets en ons achterin die kar dwars door het verkeer.

Nou niks was er over van de golden girls. Tot groot vermaak van onze fietsende vriend veranderden wij in één klap in gillende keukenmeiden.

Auto's links en rechts om ons heen. Toeterende politie auto omdat hij dwars door het verkeer ging. Maar we zijn er nog.

Terug kijkend weer een dag met een gouden randje.

1. Ans Huisman:
    Hilarisch!
    Maar echt wel golfen girls😂😘
  2. Coby van Kuilenburg:
    23 april 2019
    Heerlijk zoals jullie genieten. Hetzelfde idee van de riksja hadden wij in Thailand met de tuktuk zo vreselijk al dat verkeer en maar gewoon doorrijden en wij maar gillen en hoe harder hij reed. Je voelt je echt zo heerlijk en maar lachen die lach blijft . Wel golden girls genieten doen jullie zeker zo fijn om te lezen, krijg wel de kriebels naar vakantie. Nog veel plezier.🥰 en goede thuisreis.
  3. Harma:
    23 april 2019
    Prachtig! Wel gek van die bus!
  4. Nanda:
    23 april 2019
    Haha, hilarisch met die bus. Gelukkig goed gekomen 😂. Ideaal die fiets, scheelt weer moeie voeten voor jullie 😋. Nog veel plezier.
  5. Alice Lettinga:
    23 april 2019
    Heerlijk hoor die verhalen, geniet helemaal mee, en denk aan mijn tijd in New York. ❤️