10-09-16. Logees in Simpelveld

11 september 2016 - Simpelveld, Nederland

Gisteravond wilde Tony in het donker nog de vier kuipstoeltjes omwisselen voor andere betere stoelen bij het vorig huisje. Als een inbreker met vier stoelen onder arm door het donker ging hij het paadje af en stopte als er mensen aan kwamen.  Maar hij kwam terug met de zelfde stoelen haha, bleken er bij het ander huisje ineens zes van die stoelen te staan. Tja dan valt het wel op als er plots 4 andere bij staan. Nou ja we kunnen allemaal zitten!
In elk geval vanmorgen later wakker geworden en beter geslapen ;) het omwisselen van de matrassen was niet voor niets!  Helaas hebben er 's nachts van die kleine mannetjes hier duchtig gewerkt om mijn korte broek in te nemen want die kon ik plots niet meer dicht krijgen! Pffff na de vakantie echt zorgen dat die mannetjes eruit gaan! Maar enfin gelukkig nog iets met elastiek om aan te trekken.
Tony doet de boodschappen en ik ruim gauw op en sleur de stofzuiger, die bijna stof achterlater is, door het huisje want de logees komen zo.
Jessica, Yordy en Remco zijn er rond half een en dan gaan we lunchen.  Ik krijg nog een verrassing alvast voor mijn verjaardag: een bon voor een activiteit om zelf te kiezen! Leuk wat zal ik kiezen een nachtje weg, iets gaan doen, daar zal ik eens goed over nadenken! Leuk is het zeker!
We bedenken wat we nu zullen gaan doen en met algemene stemmen gaan we naar de film "Sully" in Maastricht. Dus richting Maastricht en het was echt een steengoede film! Ik was tenminste erg onder de indruk. Daarna zijn we de stad ingewandeld en op een terras wat gedronken en  toen een pizzeria opgezocht waar we heerlijk hebben gegeten.  Toen we weer in het huisje waren gezellig een paar spelletjes Touché gespeeld met z'n vijven. Lekker borreltje erbij, gezelligheid kent geen tijd en zo is het alweer half een voordat we ons bedje opzoeken! Gaaaaaap! Trusten!

1. Ingrid:
    11 september 2016
    prachtige stad he Maastricht en wat treffen jullie het met het weer, super!!
  2. Marleen:
    11 september 2016
    Whahaha..ik moest hardop lachen toen ik voor me zag hoe Tony met de stoelen aan de sleep was! Heel veel plezier nog met de jeugd!