Beetje lummelen en decadent naar Cannes

12 juni 2018 - Saint-Raphaël, Frankrijk

Gisteren best wel weer lang in de auto gezeten, vandaag even wat minder. Hoewel, bleek toch achteraf twee uur gereden. Maar begin bij het begin.

Wakker worden. Koffie op de veranda met uitzicht op zee. Appje krijgen dat Alice wakker is. Koffie er bij zetten en lekker rustig buiten lezen. En we hebben nog verse aardbeien, lekker op een geroosterd broodje. Ik wil graag mijn boek over Thomas Dekker uitlezen en na een baard van vijf dagen er af geschoren te hebben, een tochtje langs de kust ‘de andere kant’ op.

Oostwaarts waren we nog niet verder dan een restaurantje klein stukje verderop gekomen. Nu verder doorrijden. Na een paar stops voor een Japanner momentje (prachtige uitzichten) kwamen we zomaar in Cannes terecht. We besloten de auto ergens achter te laten (parkeergarage) en eens kijken of we Tom Cruise of Lady Gaga of zo niet ergens konden ontwaren. Of een paar retedure auto’s. Beide helaas niet, op één mooie Ferrari na. Wel modewinkels met spijkerbroeken van €500 en horloges van €45.000. Net wat boven ons budget.

Na een veel te duur, maar wel heerlijk op het strand, drankje genomen te hebben maar weer eens caravanwaarts. Onderweg nog een bui, maar weer op ons terras heerlijk genoten van het uitzicht en een simpele macaroni di Tony. Weer een relaxete dag in de Provence!

1. Harma:
    12 juni 2018
    Prachtig daar. En heerlijk weertje. Xxx
  2. Hans:
    12 juni 2018
    is dat nou een shirt met Ferrari's;))???
    Watertemp. al getest??