regen, regen,regen in Maribor!

11 september 2017 - Maribor, Slovenië

Is het 'op bed' of 'in bed'? Hier in dit hotel in Maribor is het absoluut 'op bed'. Wat een harde bedden! Als je je omdraait ben je bang dat je er uit stuitert. Maar al met al nog wel goed geslapen. Na het ontbijt op naar Maribor. Moet een leuk stadje zijn, Europese cultuurstad geweest. Nou als het droog is zal het vast leuk zijn maar het goot werkelijk van de lucht. We hebben niet heel veel gezien, zijn na een broodje gegeten te hebben teruggegaan naar het hotel. Even wat gelezen. Een siësta (Tony). En op naar Ptuj. Ook een leuk stadje. Het was inmiddels redelijk droog dus dat plaatsje hebben we goed kunnen doorwandelen. Ook nog een lekkere klim naar het kasteel boven op de heuvel met mooi uitzicht.

Op de terugweg weer aangeschoven bij La Cantina waar we gister een lekkere pizza hadden. Het zat er weer lekker vol (maandagavond!) een teken dat het goed is. Deze keer een heerlijke tagliatelle met scampi en een karafje rood. Was weer heerlijk!

Morgen gaan we naar Salzburg!

1. Harma:
    Op bed dus dan😂
    Geen dekens aanwezig om eronder te leggen?
    Veel plezier verder. Xxx
  2. Diny bp:
    11 september 2017
    Regen of niet, jullie maken weer een leuke trip. Ben heel benieuwd ook naar Salzburg.
  3. L.J.Lamain:
    11 september 2017
    het weer valt een beetje tegen dat is wel jammer , het is hier ook pet , salsburg is ook een mooie plaats om te bezoeken . nog veel plezier . pa
  4. Alice:
    12 september 2017
    Tony heeft direct online net zo'n petje besteld bij het museum. Verzendkosten waren een veelvoud van t petje, maar hij is weer helemaal blij 😜
  5. Ina Stel:
    13 september 2017
    Hoe het weer ook is, jullie genieten toch. Fijn om te lezen.